summer in the malmoe .

god morgon mina kära läsare som tycker min blogg är såååå intressant ;)

nu ska jag för er berätta att jag somnade kl 03.40 i morse och steg upp kl 13.00! JAG ÄR EN REDIG NATTUGGLA!  dock inte meningen att sova till kl ett...lite ångest! har precis varit ute och handlat frukost som jag äter nu- har en del att göra idag.

  • ska köpa matskål till lisa- en sådan med timer, som öppnas vissa tidpunkter o stängs vissa
  • posta ett paket
  • gå i stan (shoppesugen :) )
  • jogga
  • städa min lgh så jag kan börja trivas trots avfuktare o grejer överallt!!!!
konstigt väder det är idag- helt kvavt men ingen sol- lär vi bli regn och åska men myisgt är vädret iaf, bara vi har varmt är jag nöjd :-D

jaha vad gjorde jag uppe till 03.40 då ? hm minns typ inte...kom hem vid 12 från Bo01, sedan bloggade jag och läste andras bloggar- jag läser inte alls många men tja, det tog sin tid !

jag lämnar en sjukt fantastisk helg efter mig som gör att det pirrar till i hela magen då jag tänker på den. gud vad sommaren och vänner kan göra med en :-) amazing!

 vet ni vad? ni ska ha en bra dag! tschus!


kärleken sprudlar då man mår bra .


2009-06-29 @ 13:35:16 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: lott

Ja riktigt tyypiskt! nästa gång får vi hålla bättre koll ;) Tja jag har jobbat idag är min sista dagen imrogon så de känns såååååå bra :)!ag är ute i genarp, väntar på att fia ska komma men hon är sen som vanligt så ska nog ta mig en liten tuppalur:P jag är nog lik elva för jag har så runda kinder som famhövs i blöt hår haha! Vad hittar linan på med idag då ? ngr roliga planer för veckan?


2009-06-29 @ 14:03:10

Postat av: Lina B

Vilken härlig helg du verkat ha, sol o bad precis som man vill ha det!! Själv har jag bara jopbbat o jobbat, börjar faktiskt bli rätt trött på det nu, men snart e jag ledig....jippi!!


2009-06-29 @ 14:53:02

Postat av: malin

Det är lite bättre med Jeppe nu, han hade en spricka i revbenet och smärtan skulle avta men det kunde dröja 5 veckor innan det känns bra igen. En massa öl när vi är i stugan så går det säkert jätte bra!!=)

puss


2009-06-29 @ 20:31:31
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen