MIDSOMMAR - bilder .

skepp o hoj ! vilket glädjerus som infinner sig hos mig och A . vi är helnöjda efter en toppendag igår hemma hos malin och jeppe . de hade gjort så himla fint och bjöd på underbar mat . helt sjukt så perfekt det blev =) alla verkade ha kul (?) och stämmningen var på topp under hela dagen ! jag och A stannade till de sista timmarna och sedan tog vi en taxi tillsammans med frida och johan..tyvärr minns inte jag och A särskilt mkt av den resan =)

  • välkomsdrink
  • lekar (killarna vann via fusk)
  • middag
  • efterätt
  • kubb
  • spel (älska!!!) (sandra,malin,lotten&anna-maj vann via ärligt spel)
  • dans
  • NATTAMAT!
GUD VAD KUL VI HADE!

TACK SNÄLLA MALIN OCH JEPPE FÖR ALLTING! NI ÄR HELT FANTASTISKA!!


sladden till kameran är hemma hos mig och vi sover hos A men A har lovat o köra och hämta den sen. jag och bil kommer inte fungera idag kan jag redan säga ! lite huvuddunk men det hör det ju till .

lite mysigt väder nu ändå, regnet öser ner varvat av solens varma strålar...jag o A ska snart ut och gå en runda, ska försöka hitta på ngt att äta till lunch + middag ikväll sedan blir det film och mys ikväll . kom om ni är sugna! vi har laddat hem "knowing" med nicolas cage !

bilder och en hel del roliga videos kommer idag! JAG LOVAR! världens bästa bilder har jag =) haha !
- det bästa är att vårat umgänge nu fattat att våra bloggar är viktiga och ställer upp på alla möjliga sorts bilder =)
de till och med BER att vi ska ta bilder och sen säger de "den här bilden hamnar i bloggen va?"
hihihi !


2009-06-20 @ 13:23:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen