lomma beach .

bild från igår då vi grillade o sparkade boll:

efter grillningen stack vi till möllan i 1 timme, sedan blev det nattamaaaaud :)

och idag blev det en UNDERBAR dag
och kvällen kommer bli minst lika nice. JAG ÄLSKAR SOMMAREN =) spenderat dagen på Lomma Beach , som det faktiskt heter med, andré, frida, johan, joel, patrik, erica och hennes vänner (namn =?) och sara och hennes kompis (namn?). kom dit vid 12.30 och stack 17.30 och det vaaaaaar jääättte kul och mysigt ! varför var inte ni där? va va va :-D 



nåja nu ska iaf duscha och göra sig av med all sand och sedan ska vi till älskade mysiga Bo01 för en glass ! jag har blivit av med mina ränder idag, oh yeeees !

puss på er, jag e glá!


2009-06-28 @ 18:48:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Det är underbart med lite färg på kroppen, och du har ju verkligen också fått en härlig bränna!!

puss


2009-06-28 @ 20:37:56
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lotten

jag var där all day long :D synd att jag inte såg dig!


2009-06-28 @ 20:59:17

Postat av: Sandrix

Åh så mysigt ni har haft det! :D Fin fläta ;)


2009-06-28 @ 21:26:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen