bikini .

efter gårdagens incident har jag funderat mkt, på ngt konstigt vis som jag ej kan förklara har jag uppskattat livet lite annorlunda just idag- kan bero på att många varit ärliga mot mig och sagt att det som hände mig igår faktiskt kunde tagit livet av mig .

meeeen inte blicka tillbaka utan tacka livet för att han valde mig =) jag har iaf prioiterat bort plugget ett slag o ska faktiskt för första gången i år ta mig tid och sola (!!) japp inte haft tid för det innan ! ska dock ta med mig plugget ut- kan bli mysigt o plugga ute en stund !


2009-06-02 @ 11:53:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Ha det så mysigt ute i solen idag, här i Blekinge kom det just en massa moln o förstörde det fina vädret =( Lycka till imorron du kommer klara det galant!!


2009-06-02 @ 15:31:07

Postat av: Mia

Jag håller alla min tummar för dig imorgon gumman! Kommer gå galant! :)

Usch, läskigt det dära med fotbadet..

Har precis slutat, så ska iväg o träna nu.

Hörs imorgon gumman! PUSS


2009-06-02 @ 16:50:52
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Lina

Ni e fina =)


2009-06-02 @ 20:05:20
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen