alla skaffar blogg i framtiden .

det oförutsedda har hänt . ingen kunde tro det . den man minst anade har skaffat blogg . malins kille ( ja mina bloggläsare känner ej dig, så som de känner malin, därav den presentationen ) JEPPE har skaffat en blogg . hur seriös han kommer bli återstår att se ( så det inte blir som när andré skaffade blogg...  ) men jag väntar mig mkt läsning a´la blondinbella- nils !

länk till han blogg finner ni här .


så småningom kommer alla ha blogg .
det kommer vara som facebook-epidemin



2009-06-01 @ 10:12:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Jeppe

Jag har ändrat upplägget och även inställningen, den ska bli seriös! Alla mina andra projekt läggs åt sidan tills bloggen har nåt toppen!


2009-06-01 @ 20:55:55
URL: http://jeppel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen