washing .

igår var jag o älskus i DK och hälsade på hans mamma på hennes jobb- läkemedlesföretaget FERRING. var åt lunch med henne sedan tog vi metron in till magasin de NORD- jag köpte ett rouge från lancomé som var på rea! där var riktigt mkt att titta på men jag ville hinna med fields också (som ligger bredvid andrés mammas jobb) så vi stack dit en stund, fyndade bara en nyckelring eftersom priserna är skyhöga nu då den svenska kronan inte är särskilt stark men mkt fanns där. 16.30 ringde A mamma och vi tog följe med henne hem!



på kvällen tränade jag i ÖSREGNET- alla blev dygnsura och mascarorna rann men tror ni ngn kved? rikitgt tjejer var vi och bet ihop! :) haha *stolt* vi har endast fysträningar nu för att bygga upp kondisen till seriestarten i augusti. i tisdags sprang vi det snabbaste vi kunde genom 5 varv runt en 11-manna plan och igår sprang vi sicksack på planen 4 varv + 2 varv runt hela planen! en tjej fick andnöd. vi andra ville kräkas! men i love it! så ska träning vara- kul men jobbigt!

jag var uttråkad på tåget dit:

andré o jag väntar på metron och andrés mammas jobb- FERRING!:


idag åker snuffs till simrishamn med "sina" kompisar. jag ska inte med för jag ska jobba tidigt imorgon och på kvällen partajja med "mina" kompisar! gick precis upp efter att ha varit uppe till 2.00 igår = är dödstrött meeeen den vanliga visan- måste kunna somna ikväll så jag orkar med att stiga upp kl 5.00 imorgon bitti!

jag sysselsätter mig iaf med lite tvätt nu. inte gjort det sedan glimminge och det har blvit riktigt mkt nu! vädret har ju varit så ok så jag har liksom skjutit på det hela tiden men nu är det dax. kl 12.30 ska jag hem till farmor o farfar och äta lunch och säga hejdå till dem i o med att vi ska till thailand (japp hinner inte träffa dem mer sen i och med att usa-familjen kommer på onsdag  och jag ska vara med dem 24-7)!

sen blir det nog nova en sväng om och kanske hälsar på mammsen! ikväll ska jag äta spaghetti med köttfärssås och bara MYSA till en bra film!



2009-07-24 @ 09:06:06 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Så mysigt ni hade det! :) Vad var det för fin klänning du hade på dig igår!? Puss


2009-07-24 @ 10:00:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Heeeej hun :)

Jo det är bara bra, skönt o vara ledig :)

Hur är det med dig då???

PUSS <3


2009-07-24 @ 15:01:46
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: malin

Vilken söt nyckelring du köpt!! Ser ut som ni hade det mysigt!!

Hittade du något att ha på dig i morgon?

puss


2009-07-24 @ 15:18:46
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jahaaa den! :) Det var nog när Emelie fyllde år om jag inte har helt fel för mig. Kommit på vad du ska ha på dig i morgon? Puss


2009-07-24 @ 18:25:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Vi tänkte vid sju kanske!? Blir det bra. Jag sticker till Daniel direkt efter jobbet så är hos honom vid typ fem.. Men annars får vi ju bara åka in och hämta dig i Lund, det gör ju inget! :) Puss


2009-07-24 @ 19:44:46
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen