vinna på triss.

öhh varför  kan man inte få vara ledig alltid men ändå få 20 000:-/månaden! triss kanske? hm, well well har haft en toppen dag! var uppe med tuppen o fick tvättat all min tvätt (där e redan ny i korgen.daaaaah), vid lunch körde jag till älskade farmor o farfar. stannade där några timmar efter att ha blviit bjuden på lunch och efterätt. körde sedan till nova o SHOPPADE! först blev jag sur för jag hittade inget. sen hittade jag AALLT!

och sören vad jag shoppat...ska fota allt och sedan ska vi ha lite röstning i bloggen! behöver nämligen en outfit tills imorg då det blir lite partaj. i dagsläget har jag 2 outfits! i morse hade jag ingen! älska shopping !



klänning sisters 499:-

























längtar tills imorgon- jeppe har köpt captain morgan! så jäkla kul! inblandade förstår =)


update;
fotat de två outfitarna nu. dock ska jag ha annat linne till, smycken och skor så ni får liksom improvisera i ert huvud!
jag har nog redan bestämt mig men hör mer än gärna era synpunkter :-)




2009-07-24 @ 19:54:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Väntar med spänning på bilder! :D


2009-07-24 @ 20:23:40
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Vad snabb du är med att fota outfitsen, super söta båda två. Svårt att välja, båda passar ju bra!!

Men jag lägger min röst på den svarta kjolen!!=)

Jag ska blogga om mina outfits nu, hihi!!=)

puss


2009-07-24 @ 20:53:56
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen