ronneby got it all .

LIIIIINA B, JAG VILL TILLBAKA TILL ER !!!!
:-)


jahapp då var man hemma i mögellägenheten igen :)
borta bra men hemma bäst stämmer inte i dagsläget ! hehe .

ronneby är mysigt !

har iaf varit hos lina (b) i min klass, hennes sambo, jonas och deras dotter, alma.
jag åkte dit idag och sov över tills idag.

vi har haft det så avkopplande och mysigt . det har verkligen kännts som semester och lina b är nog den bästa på att få en att känna sig som hemma. det har varit toppen de här dagarna. här kommer bilder och text vad vi pysslat med ...i korthet

onsdag 1/7
när jag kom dit började vi med en lunch tillsammans med alma
därefter åkte vi hem till familjen och hälsade på jonas och söta bonnie (vovvsi), lämnade min väska och cyklade in mot centrum för att sätta oss på en pub. puben hade en speciell musicquiz-kväll som var jätte rolig med frågor som "när splittrades ebba grön?". tyävrr gick det inte ngt vidare för vårt lag med namnet "linor". några av linas bekanta anslöt senare och det blev en riktig helkväll .

kvällen slutade efter x antal öl, cider och en sommardrink + en tacotallrik med en cykeltur genom mysiga brunnsparken där vi skymtade digiloo-uppsättningen. genrepet är imorgon tydligen vilket jag gärna gått på men vi hade ingen aning om att det var nu .

väl hemma hos lina bjöds det på nattamat- mackor och hallonte och fotoalbum. det var såååå mysigt att kunna sitte ute mitt i natta =)



torsdag 2/7

alma väckte mig ca 8.40 och det var alldeles för länge att sova när tiden är knapp så upp och hoppa. snälla jonas hade gjort en underbar frukost med frallor och gott pålägg medan jag o lina sov :)

därefter gick vi 4 tjejer en lång promenad i hettan tillsammans med bonnie och alma som fick badat och busat i vattnet !

när vi kom tillbaka hem duschade vi av oss svetten för att sedan ta cyklarna till hamnen för att åka med en supersöt liten båt ut till ett café. där följde även malin från klassen med. WWWWWOOOOW! det var döhärligt där ute. skärgådsmiljön är helt sjuuuk. jag är uppvuxen vid havet och nästan aldrig sett en skärgård. där vill jag leva, där vill jag dö. typ.
vi åt lunch där ute och vi hittade även lite blåbär tack vare växt-experten malin.
malin insisterade på att första gången jag plockar blåbär, då ska korts tas =)

efter detta var det dags för mig att dra mig mot malmö då jag fick vattenmelon , en kram och en puss (av almis, hehe) innan jag for hemåt.

tågresan var lång men gick smidigt tack vare min dator och filmen transformers
medresenärerna bredvid mig var oxå inne i filmen ;)

nu var det tänkt att jag skulle grilla men de andra är redan igång och jag har precis kommit hem..nästan så får se vart kvällen blir av...inne ska jag inte stanna iaf ! åska koooom dååå!

tack jonas, lina och alma för ett toppen dygn !
jag har haft så kul :)
 
 

videos kommer senare ikväll .....


2009-07-02 @ 19:36:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen