scotts 25/7 .

kvällen började med att jag tappade mitt O.P.I nagellack i asfalten här i malmö . kras och så var det i sönder. in och hämtade nytt och for ivög till Daniel där förfesten skulle äga rum och om den gjorde ! puh mycket sprit intogs och alla var på ett topen humör efter lite singstar, snack och att jag slått D i biljard .




på parkeringen möter vi bonde söker fru-Per :-) kvällens höjdpunkt. lätt !

efter denna bilden togs kunde min kväll ha slutat . jag blev nämligen väldigt till mig då jag såg Per (tänkte liksom blogg till 100%) så jag tappade min plånbok med leg+ pengar utan att märka det själv . vi försökte ta oss in ändå men de var stenhårda med leg . de andra gick in och ola körde snällt hem mig till D igen där jag fick letat men inget leg eller pengar . då kom ola på att jag säkerligen tappat det då jag kramade per och tack vare ola som lyste med daniels ficklampa hittade OLA det . jag vet inte vad jag gjort utan ola den stunden för vilken helkväll jag hade kunnat missa . tack ola ännu en gång! 1 timme senare än de andra kom både jag och ola in och kunde fortsätta festandet !

den finaste bilden på hela kvällen tog MOI :

scotts var suveränt duktiga och det var perfekt dans-musik ! vi stod alla längst fram som värsta fansen (jag har aldrig hört ngn av deras låtar men blev snabbt en av deras största fan...för den kvällen iaf) och skrek och fotade! det var kul! sångaren henrik är grrrrryyyymt snygg. lyckliga jag fick mig en kram av honom. kände mig som 14 bast då men det var det värt!

nattamat på midhem innan ola snällt skjusade hem oss:


en riktig helkväll och jag kan inte minnas då jag hade så här kul senast.

hur mycket tackar jag er på sistone, vänner?
känns som det är det enda jag gör
men jag måste ju
är så grymt tacksam att jag har er
skrattanfall efter skrattanfall avlöser varandra
och hjärtat fylls med välbehag
tack daniel för att ola fick låna din bil o skjutsa yra mig
i owe you one !


2009-07-26 @ 17:43:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

ha ha ha, vilket roligt inlägg!!=) Bilderna på Jeppe och Bonde Per är klockrena, och "lycklig Lina och lycklig Henrik, så roligt!!=)

filmade du något??

puss


2009-07-26 @ 18:25:55
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Anonym

tradigt sliten jag ser ut på sista bilden =) Fick 3 timmars sömn inatt.. inte illa det =) tack för en superkväll!!!


2009-07-26 @ 22:45:37

Postat av: Sandrix

Joo den blev bra! Men kan du inte ta bort röda ögon!? :P Jo jag fixar allt med bilder imorgon. (Jag kan inte se dom collagen där det står något med party och singstar.. Ser bara lite av vänstra kanten på dom..)


2009-07-27 @ 00:14:01
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jag kan se dom nu, fast nu är det någon annan bild som jag inte ser hahaha :P


2009-07-27 @ 16:10:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen