utgång på landet ska det tydligen vara .

nu slutar jag jobba :-) ska hem o vila och äta maaassa mat! inte ätit ngt idag o är svinigt hungrig! haft massa och göra på jobb- kuuuul!

ikväll kära läsare ska malmö-tjejen ut på landet och festa med mina töser och deras söta pågar! (jag själv får väl bjuda upp ngn bonna-påg för A är ju i simrishamn, buuhuuu) jag är iaf riktigt laddad!
anledningen till att jag drar mig ut på landet då jag har en maaaassa nattklubbar bara runt hörnet är för att scotts ska spela :-P de är ju inte helt fel. *muuuuums* =)

igår kväll ringde A mig. vi har haft en sån supermysig vecka och jag brukar inte sakna honom mycket (jag menar vi är ju vana att vara ifrån varandra) men igår innan sängdags då jag hörde hans röst låg jag vaken jätte länge med ont i magen av saknad. fan vad kärleken är underbar!


jag på jobb, alltid e man sne =)


2009-07-25 @ 13:53:18 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Klart att det är lingondricka!! Vad annars!?!?!? ;) Åååh längtar till ikväll hihi


2009-07-25 @ 17:16:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Hoppas jobb gick bra :)

Ah okej. Ja men då får vi se om vi kan hitta en dag senare. Slutar ju tidigt var fjärde ons.

Malmöfestivalen, tror nog inte det... Vet inte...

PUSS


2009-07-25 @ 17:38:45
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen