T.G.I Friday´s

gud vad dåliga ni är på att kommentara- det är knas ju! det är ju det bästa när ni gör det <3

iaf kl är 2.25 och jag är hemkommen från en fantastisk kväll ! berättar mer om den o visar bilder senare- måste få lite sömn nu!

iaf har vi testat amerikanska sweetheart-kjedjan T.G.I FRIDAY´S ikväll (inatt?) som äntligen kommit till malmö!!!!
jag var där en del i mitt usa-liv och bara älskar stället.
funderar på att samla ihop ett gäng tjejer o dricka drinkar där all night long- de har nämligen världens längsta drinkmeny...typ =)

thank god it´s friday . . .
all week long  :)
är deras ungefär deras motto !



2009-07-16 @ 02:31:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Ja men då vet vi ju vart vi ska gå när Blekinge töserna kommer till Malmö ;) Nu ska jag sova,jobb väntar imorgon....som vanligt suck.


2009-07-16 @ 22:04:56

Postat av: malin

Det samma, alltid kul att träffa er!!=)

Hmm, va konstigt, jag skrev det i till detta inlägget. Bloggen klyddar ju ibland, inte förvånad.

shoppade du mycket i dag?

puss


2009-07-16 @ 22:56:46
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen