sören :-/

fick precis ett samtal från en i "familjen" . ett samtal som fick mig att bli väldigt ledsen men samtidigt lättad att allting gått bra trots omständigheterna . jag varken orkar eller vill ta upp det här för de drabbades skull men jag kan undra ifall vissa läkare verkligen är förtjänta av sin megalön?

nåväl, jag vill säga att jag är djupt imponerad av ert mod och vill att ni ska veta att vi tänker på er alla och önskar er all lycka i världen
... och givetvis, välkommen till världen underbara T <3

ingen lust med att blogga nu plötsligt...
sticker ifall till glimminge nu och ska umgås med de bästa!
de kan alltid muntra upp en =)

var rädda om varandra .

(ingen bild i världen kan passa detta inlägg)


2009-07-10 @ 13:37:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Gollan

Usch nu fick jag en sån där orolig klump i magen :-S!

Hoppas ni har det mys i glimminge,vi ska in till malmö både imorrn och på onsdag så kan ju kanske ses?!

Puss min goll


2009-07-12 @ 15:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen