släkten is da shit .

hej hopp
släktmiddagar är verkligen mysiga- idag var det hos andrés söta farmor o farfar. vi åt gott (gör man inte alltid det?), spelade spel (jag vann 1 gång, yeah) på gräsmattan och storm-myste ! en perfekt söndag ! efter det åkte vi hem här och såg slutet på en film . nu åkte precis a hem som skall jobba imorgon och jag ska snart se "så minns vi michael jacksson" a mamma såg den igår och sa att den var SKIIITBRA ! 23.15 börjar den på svt 2 .

imorgon väntar nova med the ladies :-D

ska snart visa er bilder på min nya ed hardy tröja som rockar såååååå mkt !
så titta in om ngn timme igen =)


lisa har fått en ny kattpläd idag då jag och A var på ikea .


2009-07-05 @ 23:10:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen