motion for life .

hej hopp!

började min dag med en powerwalk på 40 min . puh det var svett kan jag säga men skönt nu efter en kall dusch! nu ska jag laga lite lunch för jag och A ska luncha ihop hemma hos mig på hans lunchrast. jag ska gå och hämta mina 2 brasse-stolar i bilen först bara.

idag väntar entré (shoppesugen....hm), hämta min telefon (c905) som varit på lagning efter att ha ägt den i ca 4 mån och så ska jag hämta paket på posten för lina har mätshoppat =) ni har förresten inte missat victoria´s secret rean? jag har hittat såååå mkt fint..men beställde aldrig inatt emn funderar på det =) jag beställer nämligen hem det till värdfamiljen i new york som jag bodde hos i 1 år och sedan tar de med det till sverige i juli då de kommer för att träffa MIIIIG =) så slipper jag dyr frakt och tullavgift!

ikväll blir det grillning o kubb ute i flyinge hos ola & johanna ! niiiice !


2009-07-03 @ 11:14:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen