lina pigg . andré kass .

väldans trevlig kväll på möllan! vi blev riktigt många. andens kompisar anslöt och deras kompisar anslöt.slutade nog med att vi satt upp emot 20 pers inne på ölcafét! trevligt trevligt! vi snackade mest skidresa! jag vill så gärna komma iväg- det var så lyckat förra gången! jag hoppas vi blir lika många om inte fler til nästa år, fast det verkar tyvärr trögt :-( 8st är vi än så länge! jag o A spelade schack med- jag vann nästan! älskar schack! a är världens mest surpuppa om han skulle förlora så önskar jag en dag kan slå honom i ngn sorts tävling..vänner, ni vet hur han är!

nu ligger A o sover (=kass), lisa spinner i sin säng och jag är klarvaken! frida o jag tog en promenix vid 21 och tog varsin kaffe på espresso house, sen gick vi tillbaka till möllan igen! jag glömde ta en "to-go" så stal med mig espresso koppen! grymt coolt att ha hemma men stjäla är aldrig bra, ska fråga om jag får köpa de nästa gång- fräckt att ha en hel uppsättning...eller inte...vet inte :-D iaf så är koffeinet fortfarande i kroppen *mutter*

avfuktningsfirman kommer imorgon kl 8. hoppas hoppas jag blir av med eländet då- det är såååå varmt o noisy i min lägenhet :-( det borde ändå vara torrt efter 2 mån med avfuktare tycker man men men återstår att se. efter det ska jag och min löv till DK och bli bjudna på lunch av hans mamma på hennes jobb! <3

btw i inlägget nedan visade jag bild på en sötvattenpärla-ring. en otroligt uppmärksam läsare "natalie" hjälpte mig på traven! ringen kommer alltså från Bijou Brigitte! tack "natalie" ! affären är toppen och finns på entré! i NYC finns det fullt med butiker av det slaget! de tar ett rum och proppar in så mkt smycken de bara kan! underbart!

min älskade knas-pojkvän!
gud vad jag älskar dej,
du e sååå underbar att vara nära.

andré o sötnosen elvir hemma i mina nyfunna o underbara vänners hus <3


2009-07-23 @ 01:43:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Vad mysigt med lunch i Danmark! :) Jag vill också!! Fast jag ska jobba :( Men imorgon är jag ledig, ska bli sååååå skönt hihi. Puss på sötaste


2009-07-23 @ 09:40:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen