joy is da shiet .

gaaaaah jag har gjort det omöjliga- jag har handlat på JOY . fasen märks man börjar bli oldie =) *hihi* no offense old poeple out there =) men jag kunde inte motstå tröjan nedan:

reapris 199:- på..eh....ja....JOY =)

rea 2 för 200:- på vero moda .
obs ingen tröja jag ska ha på sig de dagarna magen lever sitt eget liv =)
beach 10 here we comes or what !

vilken tjej-dag vi haft .
då jag stängde ytterdörren när jag kom hem från nova tänkte jag hur otroligt glad jag är för alla mina tjejkompisar .
de är helt enkelt bäst !
tack tjejer för idag :)

sandrixen testar morgontofflor :)

ca 30% av min paj var stenhård så frida fixade ny till mig för jag ansåg inte det lönt själv .
tack gumman, jag blev så glad. hihi =)


2009-07-06 @ 20:49:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Alla tröjorna blev ju jättefina! :D Haha varför ser det ut som att mitt huvud typ är påklistrat på kroppen!?!? :P Jag är glad för dig också hihi. Tack för idag gumman! Puss puss


2009-07-06 @ 21:57:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Vilken fin tröja, Joy, det kunde man verkligen inte gissa!!

Jaaaaaaaaaaaaaaa och så kommer ni och tobbe och lotten på fredag, riktigt najs!! Ja, vi ska ta det lugnt på torsdagen för när ni kommer så blir det fedefest, haha!!=)

puss


2009-07-06 @ 22:03:37
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lina B

Haha! Joy ja det kunde man verkligen inte tro, tröjan va ju faktiskt snygg...!Jonas mammma älskar joy så du kanske kan ta henne på en shoppingtur nu då..;)


2009-07-07 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen