hjärtat fullt men sängen tom .

ikväll har varit en lyckad kväll <3 kärlek till alla mina fantastiska vänner- stanna hela livet o kom, om möjligt mig ännu närmre .

(tack daniel för allt
generösare människa borde inte finnas)

( vi åt hemlagade hamburgare, snackade tjejsnack, spelade brännboll (tjejerna vann) och åt chockladpudding- för första gången i mitt liv, jag tog 3ggr! )

en sak fattas ikväll och det är du
varför ska du vara sjuk och inte finnas i min säng ?
miss u love .
.


2009-07-19 @ 00:41:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Så mysigt det var i går, kul att alla(förrutom andre) kunde komma!!

tack för länken, den tjejen värkar ju helt störd!!

Hälsa till andré att han ska krya på sig!!=)

puss


2009-07-19 @ 10:54:29
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Emma

har du aldrig ätit chokladpudding ?????


2009-07-20 @ 22:18:37
URL: http://meemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen