hej hopp !

nu har jag varit o handlat lite diverse till stug-vistelsen i glimminge- bl a frukost . de andra måltiderna fixar malin,sandra,jeppe o danneboy för en billig slant :-)
så jag handlade bröd, ost, skinka, yoghurt, proviva o en laktosfri mjölk till mig och A .
A ska ta med sig sina egna kalaspuffar- jag vägrar handla dem =)
dessutom har han en hel del hemma så !

ikväll ska jag förbereda en paj som jag ska ha med mig, packa ner kläder, tanka bilen etc .

imorgon kl 13.00 ska jag luncha med sötnosen malin i mitt lag.
ska bli super kul o umgås med henne även privat :)



2009-07-09 @ 16:29:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen