glimmande kul .

hej alla mina läsare
nu får ni titta tillbaka hit för nu är jag hemma från en toppenhelg med underbara vänner .

åhhhh vi har haft det så kul och jag har drabbats av en lindrig depression här hemma eftersom det är så TYST och TOMT . att bo i kollektivt med de bästa var verkligen kul och nu är även A hemma hos sig och jag sitter här ensam :-( buhhhhuuuu !

det har funkat så himla bra oss emellan och dagarna har givetvis gått alldeles för fort. jag sitter nu och går igenom mer än 500 bilder (5 bloggare var med varav 3 kameror användes flitigt)- sedan kommer ni få en ordentlig ranson om vad som egentligen försigått denna helgen :) roligare helg får man leta efter !

tack alla ni som förgyllt denna helgen mer era underbara personligheter ! jag saknar FAKTISKT (haha) er redan =)

bilder kommer alltså ...


3 videos medan ni väntar ...






2009-07-12 @ 23:05:31 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Tack själv gumman, är så himla glad för att jag lärt känna dig och andré, men det vet du ju.

Jag saknar också alla redan, vill tillbaka nu!!!!=) Hoppas det inte dröjer länge tills vi ses i gen!!

PUSS


2009-07-12 @ 23:18:08
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: jeppe

Hmmm ........var där inte 4 bloggare?=)


2009-07-12 @ 23:20:08
URL: http://jeppel.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Haha snygga bilder på oss alla! :) Den sista filmen är klockren!! Usch vad jag saknar hela gänget och denna helgen nu när jag snart ska göra mig i ordning och köra och jobba... :( Puss gumman(Jeppe: 5 bloggare! Sandra, Malin, Lina, Lotten och Jeppe!)


2009-07-13 @ 08:54:03
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen