en dag med mamma, elva & shopping .


för den uppmärksamme ser man att elva bytat kläder vilket beror på att mamma köpte nya till henne =)
jag handlade jeansleggings (!!!) och 2 tishor till henne :) älska barnkläder !

idag har vi haft en superduper mysig dag, jag, mamma o lilla elva .
vi började dagen kl 11 med att leka i folkets park,
lekplatsen o dammen där elva + massa andra barn badade i bara underkläderna . jag blev super blöt pga allt bus men torkade snabbt i solen.
sedan åkte elva 2 karuseller i parken och därefter var det glasstajm.

sedan slocknade en utmattad elva och mamma och jag gick i affärer i stan=)

därefter blev det en lunch ute i solen på vårt favvo ställe mrs saigon (vid gustav).
därefter mer shopping och en fika till vid lilla torg !

förresten köttfärssåsen blev ovanligt god

jag har
köttfärs
gul lök
krossade tomater
ketschup
sweet and sour sås
soja
pepparmix
i min köttfärssås.

vad brukar ni ha i er ? (tips, tack)

ps i löve mitt nya datorfodral =)


2009-07-08 @ 20:10:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: jossan

jättefint fodral:) får man fråga var du köpt det? och vad det kostade? trevlig blogg:)


2009-07-08 @ 21:00:31

Postat av: Lina

visst får man det :) det är från åhlens city (finns i butiken ordning o reda oxå) och kostade 349:- !


2009-07-08 @ 21:07:40
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen