varför är ett märkligt ord .

varför varför varför blir det stressigt sista minuterna innan festen ska ta fart TROTS att jag haft hela dagen på mig? jag förstår inte det, kanske är det bara jag? tycker jag planerade dagen så bra. har städat hela lägenheten samtidigt som jag varit social mot andré som varit här o degat!

nu är tjejerna i malmö och påväg (förhoppningsvis) i bussen som tar dem till mig =0) laddad till 100 är jag! och hungrig till 1000. så fort de kommer ska vi ut o handla ngt ..

jaja festen är snart igång :-D


jag har svart kjol, svart linne o en silvriga smycken!

väldigt basic men bekvämt


2009-01-17 @ 19:35:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Basic men riktigt snyggt..=) Hoppas ni får galet roligt ikväll! Gör nu inget som jag inte hade gjort!! skrattar



Pöss


2009-01-17 @ 22:01:11
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen