ikväll blir det fussball .


fotbollsträning? :-)

vääldigt långtråkig lektion idag . satt o somnade till några gånger meeeen en viktig lektion så borde lyssna- vi lär oss hur man skriver en litteraturartikel *jippiii*

men nu är det över och helgen är här- japp är ledig imorgon! ska till kockums o simma några varv- ngn som ska med? sedan fika med jossan! på kvällen är det bowling =0) i morse då jag frågade gollen om hon ville med så svarade hon "NEJ VI SKA SE JESUS CHRIST SUPERSTAR DÅ" Gaaaaaaah!!!! gissa om jag är avis? den vill jag jäääättegärna se! ola salo lär vara grym och jag älskar föreställningar! men får hoppas jag kan få se den på video eller ngt... i framtiden!

de som ska med än så länge imorgon är ..

jag
andre
sandrix
daniel
malin
jeppe
frida
johan
joel
patrik
timeja


får se ifall fler ansluter . kanske är DU sugen? på lördag blir det disputionsfest hos andrés läkare-kusin!

nu ska jag slappa tills 18.45 då jag kör mot bjärred o iskall träning!

trevlig kväll!


2009-01-22 @ 16:51:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

He he, det var faktist inte jeppe som har skrivit det, det var "lilla lilla Lotten"=).



Kom på att jag har glömt att svara på en sak som du skrev innan, det där om att Sandra gömde Tieto. Riktigt illa tycker jag, vi höll ju vårt löfte!!!=) Håller du inte med??



Puss puss på dig fina Lina=)(he he, det rimmade ju=))


2009-01-22 @ 21:37:34
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen