österreich- Bad Gastein





vilka skönheter va? :-)

nice bild!

jag, daniel & sandra och joel & patrik

BÄSTA RESAN PÅ LÄNGE=)
jag har haft så kul o skidåkningen har varit mer än toppen! igår när jag åkte mitt sista åk var jag så slut i benen (välmusklade fotbollslår bör tilläggas) som jag aldrig varit på en skidsemester! jag brukar nämligen inte vilja åka hela dagar men under denna vecka har vi åkt från 9-16 i stort sett (jag o a tog sovmorgon nyårsdagen haha).  man har åkt med olika individer i gänget hela tiden vilket har varit jätte skoj för alla åker i stort sett olika.

HÄRLIGA GÄNGET VAR:
  • jag o andré
  • sandrix o daniel
  • linda o martin
  • frida o johan
  • fredde
  • anden (andreas)
  • joel
  • patrik
12 olika individer men ack så härliga! som jag har skrattat!

det kommer komma bilder här under kvällen (mina egna bilder..har inte bytat med alla tjejer ännu..)- lite roligare än en massa text men dagarna har sett ut ungefär så här:

8.00- frukost (vi par för sig o singel-grabbarna på sitt hotell ett stenkast ifrån)
8.45- backarna öppnar (vi var runt i hela bad gastein området vilket innebar lite kortare bussresor ngn morgon.
9-12.30- underbar åkning- myyysiga o sköna backar o många småpauser!
12.30- lunch - ALLTID i solen (vädret har varit underbart- ibland åkte vissa i bara tröja(!)) vi har alla fått färg :-D
13.30-16.00- lugnare åkning då backarna var ngt nedkörda och isiga. på eftermiddagen samlades ofta ca10 stav oss och åkte tillsammans.
16-17- afterski- lugn sådan med en chocklad eller öl för grabbsen!
19.00- först förfest i ngt av rummen sedan MIDDAG (3 rätters- soppa-huvudrätt o efterrätt varje dag förutom när vi åkte kvällsåk eller på nyår då vi fick 4 rätters- sallad- soppa- huvudrätt- efterrätt

sen var det olika kvällsaktiviter varje kväll:
  • pubrunda
  • fylleslag på singelkillarnas hotellrum
  • ut o dansade
  • spel kvällar
  • kvällsåkning
jag sandra o daniel tog flyget i morse kl 6 (de andra åker buss vid 18.30 ikvällöstter o kommer till malmö imorgon kl. 14.00) - sandrix o jag var uppe hela natten med resten av gänget som festade rejält så det börjar ta emot nu vill jag lova *gääsp*- blir bara en mysig hemmakväll ikväll med lite tvätt och så! imorgon ska jag hämta älskade andré på svågertorp!

ett toppen härligt gäng som gjorde denna nyår till den bästa sedan 2003 =) tack alla som var med!


vi hade iaf backar att åka i!


2009-01-03 @ 15:41:53 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Fina bilder!! ser ut som ni har haft det riktigt kul!!=)

Pusssss


2009-01-04 @ 14:50:57
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Malin

Videoklippet var lite läskigt, var rädd för att du skulle åka ner för kanten hela tiden, du åkte ju så himla nära. Eller det kanske inte var så läskigt i verkligheten??


2009-01-04 @ 14:53:35
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen