i was made in sweden .

idag var de skola 9-10- tycker det är lagom långa skoldagar *tsss* sedan åkte jag direkt till kockums firitd o simmade 45min- hade ett gammal 10 kort där. det var välbehövligt! 2 skolklasser var där o stimmade en stund- jag förundrades o skrattade åt dem- kände så igen mig. tjejerna- osäkra att gå i bikini- de bär sport-topp och stora "fotbolls"-shorts, håller sig mest till kanten snackandes o fnittrandes. killarna- små taniga ungdomskroppar- hoppandes upp och ned från alla oika avsatser de kan hitta- den ena ska vara bättre än den andra. rätt som det var drog en kille ner en tjej i bassängen (hon satt på kanten) . tjejen bara skrattade o låtsades bli sur men man såg hon älskade det . killen var större än de andra- gick nog på gym o solade solarium- var lång o antagligen snygg i  en 14 årings ögon.

jag simmade några laps till och efter ett tag satt samma tjej på kanten igen och en rödlätt tunn ganska blek kille på ca 150cm kommer fram o försöker dra ner henne. hon blir SKITSUR! haha hormonerna tar verkligen övertaget i en viss ålder. jag känner såå igen mig. fanns dagar då vi skulle på utflykt (= tid för mkt bus med pojkarna) då jag la fram kvällen innan exakt vad jag skulle ha på mig o vilken frisyr jag skulle ha-  bara för att vara så fin som möjligt för killarna! hur orkade jag?

ikväll har jag fikat med sötnos frida o även hämtat mitt h&m-paket-helnöjd med allt! våren o sommaren kan komma nu- ja tack =)



beställde detta från h&m:
2 par skor
1 armband
4koftor (gul-svart-beige o blå)
1 bikini
1 pyjamas byxor





nu är det mys med en som heter andré som väntar =0)


2009-01-28 @ 21:02:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen