pong !

da da daaaa daaaaam :-D hihi HEEEEEEEJ! vääääldigt lyckad kväll igår och för det mesta brukar det betyda- väääldigt tung morgon och så även denna morgon :-D då är det bra att man har en blogg som kan sitta framför o skriva ned sina funderingar!

kvällen startade med att sandrix, daniel, malin, jeppe o andré kom hit vid 20.00 tiden . vi halvtittade på let s dance, drack o åt onyttigheter! tiden susade iväg som vanligt när man träffar dessa goa människor- sandrix o malin körde till kronprinsen där vi bowlade i 2h . sedan begav sig vissa på pub och jag, patrik, frida, timeja & ellen stack till slagt! de andra tog taxi men det skulle såklart inte jag göra så jag tog buss till gustav sedan gick jag i REGN till slagt (taxi skulle ha 80kr!!! nej tack) . andré o fredde följde mig som tur var ! den promenaden dit är inte särskilt betryggande! frida o jag var sist kvar på dansgolvet och helt plötsligt tände dem o började slänga ut folk- jag kände mig aningen bisarr!

dans till klockan 6 sedan BK med patrik o hans girlie amanda samt fridan . muuuuuums ! efter det tog jag bussen hem o frida tog taxi! THE END! fin saga va?

här kommer lite bilder jag stulit från malin: (eftersom jag inte hade en enda tanke på att fota under hela kvällen)








2009-01-24 @ 12:39:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Shit det blev en lång kväll för er i går, lagom sliten nu antar jag!!=)

he he, jag är riktigt nöjd med gårdagens bilder!!



Jeppe var så himla kramig i går, det var väll mysigt, hihi. Han vill tvunget ringa och snacka med dig när vi satt på mac donald´s, hoppas han inte var för dryg, hahahaha!!!!!!=)



Tack än en gång för en underbar kväll!!=)

Puss & Kram


2009-01-24 @ 14:09:49
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen