stjärna

hejsan

vad toppen det är att vara ledig- nästa vecka drar vi igång på riktigt i skolan- då börjar en ny kurs! kommer inte bli ngn rivstart men går iaf måndag och den dagen är värst!

idag har jag träffat bara goa människor- min tandhgienist, min älskade farmor o farfar där det bjöds på fika (varför smakar den alltid bättre hos dem?) och lilla mia på nova! oj vad vi shoppat =0) och fikat och shoppat ännu mera- jag hittar alltid så mkt jag vill ha när mia är med!

nu ska jag hem till A och äta middag med hans föräldrar. det är allitid himla mysigt. varför bor min familj så långt iväg *buhu* ? sedan ska jag faktiskt fortsätta på min hemtenta- den ska vara inne på måndag nämligen (!!!panik!!!) och jag har bara kommit halvvägs (!!!mer panik!!!!) men tar kvällen till det ... och let´s dance förstås!


ikväll ska jag ha mina favvo high school musical kläder
blått o orange är NICE!

sandrix fick jobbet på bahaus! *wihooo* . jag blev uppriktigt sagt svinglad- hon har typ inte haft ett "redigt" jobb på ja rätt länge, bara vikariat men nu är hon iaf garanterad sommarjobb med! kul kul kul! där kan hon stanna tills hon vet vart livet vänder av!

jag säger AJ mina armar...otränad? eh..jo!

trevlig kväll bloggers!


en reeeedig vän


2009-01-16 @ 18:09:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Du är bara för söt gumman! :) Vad är det nu för high school musical-kläder du pratar om!?


2009-01-16 @ 18:45:11
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Tack för idag gumman. Var helt underbart!!! Jag måste nästan flytta till Lund, så vi kan ses lite oftare! :)

PUSSS <3


2009-01-16 @ 23:39:18
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Malin

Va skönt att det känns bättre i magen!!=)

Singstar, det är klart, det är ju obligatoriskt på en förfest!!;)



Jag längtar, men har ett litet problem, vad ska jag ha på mig, hhmmm?? Har du bestämt va du ska ha i kväll??



Puss puss


2009-01-17 @ 10:07:03
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen