reunion

ikväll är det ÄNTLIGEN dags för österrike reunion- jag har ju saknat alla. blir väl såklart inte samma stämmning men kul o bara sitta o snacka om alla minnen. de här hemma börjar väl bli helt trötta på vårt tjat! så fort ngn frågar; hur hade ni det i BG så kommer nog mer info än vad de pallar lyssna på =) kan ju inte hjälpa att det var så kul!

kl 20.00 ska vi ses hos fridan o johan för lite bildbyte, snack och god dricka! utgång blir det- antingen dans eller en pub- inget är bestämt så vi får väl se!

jag sov väääldigt länge och gott efter förra inlägget- sov för länge så nu fick jag det stressigt (mitt hår tar en massa tid att platta..) man skulle varit född rak-hårad!

nu ska jag fortsätta o göra mig vacker! trevlig helg allihopa! hörs säkerligen imorgon ..


2009-01-10 @ 17:45:36 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Tack!!=)

Va kul med reunion, det är lika bra att ta tag i det direkt, annars rinner det bara ut i sanden. Kan tänka mig att det togs många bilder, kul att ha dom andras också. Lite bilder där man själv är med, för det blir ju så när man fotar själv, man är ju nästa aldrig med på bilderna.

Ha det så kul i kväll!!=)



Utgång nästa helg kanske?, Sandra kunde nog också!!=)

Pussss


2009-01-10 @ 19:15:21
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Anonym

Snygg blogg!! Ha en trevlig kväll! :)


2009-01-10 @ 19:17:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen