lalalala

guten morgen menchen eller vad det nu kan tänkas heta! otroligt att andré o jag har läste exakt lika mkt tyska och jag kan precis be om 2 rena handdukar på det språket. liksom tack katedralskolan för att ni sabbat 3 år av mitt liv genom att inte lära mig ett skvatt. och nej det är inte mitt egna fel för tyskan brydde jag mig och tyskan gick bra....när jag gick i skolan. får väl skylla på att andré är 2 år yngre än mig och har det mer uptodate :-P

igår var trevligt men oj vad trött jag är hela tiden- höll på att somna i gollans knä. vi såg american history x (igen) och den är alltid lika bra...förutom då killen får sin skalle tillknycklad.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktikst- funderar på att fylla upp kylen igen o kanske tvätta alla österrike kläder (?) . vi får väl se hur långt jag kommer med min planering!

nej nu ska jag jag pussa på min underbara lisa- hörs sen!


lisa har utseendet av en boll som tål en hel del hårda pussar o kel =)


2009-01-06 @ 11:22:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha vadå? Var fick du det ifrån nu!?


2009-01-06 @ 12:20:25
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Haha jaaassåååå! Jag har ingen koll på vad jag har för sån hehe. Dags att hitta på nåt nytt snart.. Har ju gått igenom den några ggr nu..


2009-01-06 @ 12:35:11
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen