Detta fält måste fyllas i!

nästan klar med hemtentan . satt till klockan 23.30 igår sedan körde jag och A och handlade nattamat *det bästa som finns* känns riktigt skönt att den är så långt kommen så man kan ta det lugnt när det är helg! imorgon måste jag dock göra klart den, om jag inte hinner idag!

jag ska ta ett fotbad & epilera benen och bara njuta av att det faktiskt är LÖRDAG! jag skulle egentligen tränat men hinner verkligen inte det- all tid som är över går till tentan! jag undrar om det blir ngn tid över idag?

kl 19.30 anländer sandrix och witte och då blir det skräpmat, singstar och massa fnitter! sedan ska vi ut & dansa! *längtar* jag är så glad att ha dem så man kommer ut och dansat hela natten då och då! =) vi funkar så bra ihop o vill stå på samma dansgolv hela natten! andré och jag har lite olika viljor där ...

trevlig lördag allihopa!

det lär bli fler glamourösa bilder ikväll så kika in efter 0.00 så kan vi nog bjuda på ngt =0)
är det mini blogg-fest så är det!


2009-01-17 @ 13:22:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen