tvätta tvätta bort din sura min .

tvätt tvätt tvätt- that´s my day! när jag är klar med den + städning av sigges aqvarium + min egna lya ska jag till älskade simbassängen o simma lite laps! KOCKUMS FRITID!

46 besökare igår- det var kul det !

vad ska alla par göra på alla hjärtans dag? både jag & min A anser det en väldig viktig dag som ska firas även om man varit tillsammans i 2 veckor eller 60 år- det tycker jag är skönt- har haft killar som är precis tvärtom och då blir det bara till en jobbig dag där jag känner att jag tvingar fram något! och, det behöver inte kosta så mycket o man behäver inte hetsa som samhället vill vi ska göra. vi har kollat lite olika saker men inget bestämt så får väl se ... jag är dock sugen på att åka skridskor!

dags o återgå till städningen!


2009-02-10 @ 12:53:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Dom skulle kanske ta tåget här hemifrån, men jag körde dom till Svågertorp! :D


2009-02-10 @ 14:27:58
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Ja du vet ju redan vad jag tycker! :):)

Snöstorm ute nu. mys

Puss puss


2009-02-10 @ 19:18:40
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen