i <3 news .



malins fina blogg fyller 1 år idag! då kom jag att tänka på att min stackars blogg aldrig fått ngn uppmärksamhet. han har ändå några år på nacken

2006-11-15 klockan 10:42:50 startade denna blogg! hehe!
inlägget som skrevs då funkar dock inte
- får nog ta och se över det .. ngn dag!

idag insåg jag att snälla mejeriansvarig uffe på jobb tagit hem en hel del nytt i laktosfria hyllan- det gillar vi! drickyoghurten var SUPER god! drack den inne på nova efter jobb! :-) den andra vaniljyoghureten skall testas imorgon vid frukostbordet! JAG ÄLSKAR YOGHURTAR- i alla dess smaker så jag är så glad att även jag o min mage kan få njuta lite nu! rätt trött på de gamla sorterna! jag längtar tills äpple/kanel kommer som laktosfri! den är min favvo tillsammans med solfrukt! muuuums!

ikväll ska massa människor hem till bagaren o ellan o se MELODIFESTIVALEN!- ALLA PÅ JOBB SNACKAR OM DEN! hahahaha- sånt är tradition! ska bli kul o träffa vännerna också- var ett tag sedan sist!

nu ska jag vila efter allt jubb idag! sussa gott lina, ja tack!


2009-02-07 @ 15:37:57 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jahaaa okej! Jag vet inte, tror nog att Daniel hämtar mig här hemma på vägen till kävlinge.. så om du vill så kan du ju hoppa av på gunnesbo om tåget stannar här :) Puss puss


2009-02-07 @ 16:31:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hihi taaack! Ja, jag fick lite vårkänslor! :D Jag trodde inte att jag kom ihåg hur man gör haha, men tydligen så kom jag ihåg lite iaf.. :P


2009-02-07 @ 17:33:03
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen