party party .

helllo!
nu har alla gäster gått o A och jag har börjat vår vanliga mys-söndag hemma hos hans föräldrar- båda framför sina datorer. A måste dock plugga ikväll :-( men mysigt ändå!


andré o daniel

linn o lina
= vi 4 som ska melodifestivalen LIVE tillsammans :-)

andré har fått SÅ MYCKET idag- kläder, pengar o smått o gott! jag gav honom:

* ett pokerset
* en piké från björn borg
* en tisha från björn borg
* en deo från calvin klein
* ett peak skärp
* 1 grön slips från ullared
och detta:


så nu blir det till att JOOOOBBA heela sommaren *skratt*
pappa har en lgh i patong så vi bor iaf gratis!
pluspoäng på designen va? :-)

sedan har han fått:

* pengar
* 2 stjortor från mq- en vit o en mörk turkose
* 1 grå t shirt från tiger
* 1 skärp från tiger
* jeans från JL
* tischa från JL
* 1 slips i turkose
* 1 parfym
* i piké från lacoste

han kommer vara extra fin i sina nya jeans- blåa pikén- svarta skärp eller den svart/vita t shirten från JL tillsammans med de blåa jeansen! grrrr =) hahahahahahaha!


outfiten för kvällen
fast korven la jag av innan jag stack hemifrån


2009-02-01 @ 21:15:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Woooow fick han en flygbiljett till Thailand!? :D Det måste han ha blivit sjuukt glad för! Det hade jag iaf haha. Puss puss


2009-02-02 @ 11:06:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Den kjolen är förresten SKITFIN!!! (Lina/Sandra-stil haha)


2009-02-02 @ 11:06:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Men herregud vad du skämmer bort han med alla de sakerna! Haha :)

Hoppas allt är bra gummz!

PUSSS


2009-02-02 @ 20:35:48
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen