dagens erövringar .

hej hopp! vad jag känner mig FIIIIIN . känner mig som en tjej igen efter 2 mån som man . har äntligen varit på vaxning ! sedan gick jag i stan lite . fick konstigt nog med mig detta hem:


från h&m

från gina o bikbok

från h&m
20% kupong använde jag på denna

och kommer ni ihåg det här inlägget? det kom idag :-)


fint inslaget var det minsann

fint .

mitt & andrés

armbandet .


ååååå igår var jätte mys . såg wild child- riiiktig tjejfilm- tur andré vägrade se den med mig för sandrix klagade inte en gång . vi åt detta: (jag skulle stötta sandra i hennes nyttiga liv, ja även mitt nyttiga liv men det gick visst ej så bra- nej nu tar vi nya tag, haha)


ingen tjej-kväll utan dessa godingar

jag gjorde rabarberpaj- min favvo*muuuums*


2009-02-11 @ 14:50:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Oj vad du har shoppat idag!!! :D Hihi


2009-02-11 @ 15:12:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen