pool

ikväll hade peak tjuvstart på sin REA . gissa om jag o andré shoppade! 40% på alla skidsaker. jag handlade skidställ o underställ i svart (bilder komme imorgon) och andré handlade skidställ i svart! vi kommer vara så fina nästa år då vi åker =)

biljard är kul o särskilt om man vinner som jag gjorde 1 gång av 3 mot min kära andré men det vinsten satt så fint med tanke på andrés älskade dåliga förlorarhumör :-) vi var på interpool med friday, timeja, johan o joel .



love .

timeja .

 joel .

johan .

friday o timeja .

 me .

nu säger jag o a godnatt!
detta var kul!
var ju tvungen att utmana ngn + nu fick jag publicitet!


2009-02-11 @ 23:42:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen