tradera

pust o stön- jobbig joggingtur men skönt när det är klart!


varm var jag iaf .

emelie är en hejjare på tradera- både på att sälja o köpa ! jag bara köper men nu har jag lagt ut mina första objekt för att säljast! får se om ngn nappar- istället för att slänga det kan man ju försöka sälja det och går inte det så skänker jag det till välgörenhet!



här är några av mina objekt:


gaaaah imorgon har vi sovmorgon- jag njuter till fullo här på min uppe-sittar-kväll! andré är visserligen inte här men då kan jag springa rundor o städa här precis som jag vill utan att han säger "kan du inte sätta dig här hos mig ..." :-) så e det !

god natt!


2009-02-02 @ 23:28:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Haha, ja men man måste ju äta mycket för o bli stor o stark :D Haha!!! :):)

Ja jo det är sant. Trist att åka själv ju. Jag vill också resa någonstans.... :(

Miss u!

Puss <3


2009-02-03 @ 20:06:07
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Mia

Haha, ja men man måste ju äta mycket för o bli stor o stark :D Haha!!! :):)

Ja jo det är sant. Trist att åka själv ju. Jag vill också resa någonstans.... :(

Miss u!

Puss <3


2009-02-03 @ 20:07:57
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen