tomorrow . . .

idag har varit en ganska produktiv dag . har fått städa heeeeeela min lgh . okej den är på 36kvadrat o tar ca 10 min men skönt att ha det gjort inför kommande praktik-vecka . lämnar hemmet klockan 5 mån-ons och anländer hem igen 20.00 . det kommer bli tufft men jag är förberedd . färdig mat i frysen o renstädat hem =0) det kommer gå bra och vara kul men oj vad nervös jag är nu !

blir minsann ingen uppesittarkväll- ska hem till a och äta strax- sen blir det lugn och ro och sängen vid 22 redan !

både jag o a steg upp klockan 9 i morse . a för att han skulle plugga . han har ca 3 tentor på 1 vecka så det står bara plugg i hans panna för tillfället . faktiskt synd om honom men han är ett ljushuvud så han kommer klara det . synd bara att han inte kan koppla av från det ibland, som i fredags och igår kväll . helgen är ju till för att koppla av . jag gick upp kl 9 för att helt enkelt kunna somna ikväll !

sedan har jag handlat mat på mobilia- fikade med gollen o ola och tittade på roliga männiksor . gollen hittade finfina kläder men såg ut som hon var i 7e månaden när hon fick på sig det- lite trist men tur hon prövade kläderna och inte gjorde som jag brukar göra ;-) köp- och sen prova !

trevlig kväll vänner ... och önska mig lycka till imorgon :-S Yaux ...


handlade lite behövliga saker på apokteket i morse .
  • - fluorsköljning
  • - duraphat-tandkräm m(tandkräm med extra högt fluorinnehåll)
  • - nässpray

namnbricka och hörselskydd är framlagt till morgondagen .




Ni har väl inte missat alla videos i föregående inlägg?


2009-02-22 @ 17:07:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Men jag har ju ingen kamera. Kan ju försöka ta med min webkamera, men blir ju inte dom bästa bilderna.. nää inte än, jag ska leta lite i morgon bitti! :) Lycka till i morgon! Men jag har ju skickat ett sms! Puss puss


2009-02-22 @ 21:24:38
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen