spara & publicera .

hej hopp !
vad kul att så många kommenterar =) riiiktigt kul , bara så ni vet =)

ikväll har jag tränat boxing med självaste håkan brock tillsammans med delar av fotbollslaget- mhuuum det var fysiskt jobbigt det- HAHAHA! trodde jag skulle gå av på mitten bland alla armhävningar o slag men vet ni- jag höll =) det var iaf JÄTTEKUL med lite omväxling från bollandet !

idag har min bil varit på service- inget spec att anmärka på- lite smådelar som de anmärkte på tex fukt ngnstans vid ac:n & några delar som behövdes byta på nästa service- ngt hjullager som satt på styraxeln eller ngt sånt . helt ointressant men sk iaf bytas nästa gång arne barne ska in ! i väntan på bussen fick de andra medresenärerna riktigt fint konstverk att glo på:






har även besökt min tdl och fått lagat ett sekundärkaries (hål i en redan befintlig lagning)- gick smidigt o smärtfritt men helt onöjd med höjden på den- när jag biter ihop normalt känns den inte men då jag drar käken i ett annat läge känner jag den . störigt! hon såg såklart inte det då jag fick bita på det blåa pappret eftersom jag då bet som jag ska men det ska ju ändå inte kännas så får se om jag får en ny tid snarast!


skickade idag ut mina första sålda plagg från tradera .

335kr (inkl frakt) tjänade jag på 3 plagg .
* en asos klänning (en sådan jag hade på nyår)
* en rutig klänning med lapp kvar på gina tricot
* en prickig brun hoodie från gina tricot

frakten blev 96kr

så totalt tjänade jag:
239kr

nej nu ska jag hoppas i min säng o drömma om min pojke som sitter i sitt rum på andra sidan malmö . nästan !


2009-02-16 @ 22:42:36 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi tänk att lilla jag var den första bloggen som du följde! :D Hel glad haha. Jag längtar till helgen Lina!!! Puss puss på nesan


2009-02-17 @ 09:06:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Tack så mycket! Hihi.


2009-02-17 @ 13:50:25
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen