skapa skapa skapa

hej hallå

mäklaren värderade min lgh till 675 000 kr . jag är nöjd helt klart ! fördelarna jag hade var att den var nyrenoverad o fräsh och ligger i ett bra område . =) jag hade inte räknat med så mycket men sen vet man ju inte om får det . meeeen ska inte anlita dem än- är lite velig hur jag ska göra med allt =0)

sedan har jag varit på en visning i vackra slottsstaden men den föll mig inte riktigt i smaken . sedan träffade jag bassim o linda från klassen o var duktiga ngn timme- ska fortsätta imorgon . vi håller på att skriva en litteraturstudie . ojoj vad svårt det är och mkt på engelska men skönt vi får vara 3- alltid bättre att känna att man inte är ensam i "skiten" =0)

snart ska jag handla ingredienser till bullbak ikväll efter träningen- så sugen på kanelbullar- ska även inom mobilia och leta efter en bikini som är slut överallt- finns bara stl 40 kvar o då blir det häng i bikinin- har prövat den sizen förra året- ingen hit varken för mig eller de bakom mig =0)


idén kommer från att jag har 4kg mjöl hemma som jag fått från jobb (trasiga förp) så måste göra ngt av det ju =)
det enda jag ska köpa är mjölk, smör, ägg o jäst !


lär höras ikväll bland allt mjölet =0)

see you later alligator (minns ni när man använde det uttrycket så mkt att man tog död på det ? )


imorgon ska en tandhygga (tandhygienist) slipa på min tand- fyllningen är alldeles för hög !


2009-02-17 @ 16:55:09 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Mmmm, gott med kanelbullar!!=)



Har du hört med André om han kunde på lördag?? Tänkte bjuda på köttfärspaj, äter ni det??=)

Kl:18.00 passar det er?? Jag ska ju hinna klippa Johanna innan vi ska äta, och sen får vi ju inte missa melodifestivalen.=)

Pussss


2009-02-17 @ 21:10:50
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen