shopping is boring . nooot !

fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag

japp imorgon är det fredag - efterlängtade, älskade fredag ! då ska jag träffa sandrix och friday o förfesta litta- sedan utgång o möter upp lite andra tjejer b.l.a malin .

var o letade kläder till kvällen efter skolan idag trots att jag inte skulle det- hittade en fin svart mönstrad kjol så ska pröva den o se om den duger annars åker den tillbaka . min beloved bikini har kommit in i min stl igen så den köpte jag också: dumma lina ska inte shoppa . när det står 0kr på mitt konto ger jag mig- innan dess är jag on fire asså . illa . riktigt illa . men jag handlar inte på kredit längre iaf :-D



idag blev min vän ola aka gollans pöjk farbror till en söt kicka ! JAG VILL OXÅ BLI FASTER! *pik pik* otroligt gulligt med sådana små

ikväll hinns det inte med träning så efter 2 hamburgare ska jag slänga mig på soffan o se vad tv:n har att erbjuda . min lgh är iskall . hantverkarna är här o fixar min tröskel så dörren står öppen... för sista gången är de här hoppas jag . just nu får de inte igen dörren för den är för hög . o ingen svenska kan de men de klarar sig fint- hoppas dörren går att stänga inatt . annars får jag sova med ena ögat öppet eller ngt :-D


2009-02-19 @ 18:58:18 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen