nu börjar skolan snart .

det spritter i kroppen (trots fruktansvärd träningsvärk efter både boxning o hårdträning utomhus i -9g igårkväll) - det kliar i benen- JAG VILL UUUUUUT ! solen skiner o jag har 2 hantverkare här- 1 som fixar tröskeln och 1 som fixar rören vid vasken . suck suck suck . den ena blev precis klar o den andra har inte börjat än . jag vill ta vara på min sista dag i frihet- imorgon börjar skolan för denna veckan- har dessutom varit ledig 1,5 vecka .

har varit i bråk med min receptionisten hos min tdl också . fyllningen som blev för hög ville de ta betalt för att få nedslipad bara för att jag inte kunde de tider då min tdl (charlotta) kunde (!!!) så nu fick jag tid hos en hygga (gunnel) som skulle ha 300kr för detta jobb . måååååtttlig , som linda hade sagt ! men som sagt vi bråkade o jag bad att få prata med klinikchefen som var charlotta visst- hon ringde upp och förstod min ilska o sa att jag fick det gratis trots att alla där jobbade mot provision och hon gunnel var ju där för min skull men HALLÅ, 20kr max är det värt . charlottas fel ju- hon som gjorde den för hög och så ska jag betala för det ? näää det är helt fel ! men de menar på om jag gått till charlotta så hade det blivit gratis . men nu har hon bara tider mån-ons och då kan inte jag i o med att min praktik börjar nästa vecka o håller på i 5 veckor !

nog om det va? nu ska jag gå ner i tvättstugan o se om där finns ngn tid till mig- ngt måste jag göra !


på fredag blir det afterski hemma hos sandrix .


2009-02-18 @ 12:16:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen