neue .

nya fina påslakan som bäddats rent med:


jag älskar ljusa färger- blir så rent ... typ .

och den stora frågan; VAR ÄR HANTVERKARNA? jag fick avboka min vaxtid IGEN (inte varit där på 8 veckor nu) för de är inte här ännnu- jag gick upp med andré i ottan för att släppa in dem. väntar ngn minut till sen får jag ringa någon. jag hatar de hantverkarna dessutom- ingen svenska kan de och ingen engelska och jag är säker på att de inte fått samma lapp som vi i huset på vad som skall åtgärdas så jag får väl förklara på ngn sorts polack-svenska-engelska. hm! jag blir himla arg om jag suttit inne hela dagen utan att de kommer! det ska vara i huset på lördag o söndag med för att åtgärda fel i de andra lägenheterna men jag har ju bytat dag med en tjej i huset bara för jag kan idag OCH INTE DE ANDRA dagarna. haha jaja ibland är det skönt att ha en blogg att skriva av sig i .

ska försöka tvätta o städa lite . ngt måste jag ju göra- har legat i sängen hela förmiddagen !

so long bloggas!


2009-02-06 @ 11:28:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jahaa hamnade du också i kön!? :O Var du uppe så tidigt? Hehe. Som tur var så var det ju ingen som blev skadad i olyckan! :)


2009-02-06 @ 11:46:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jahaaa!! Ja, tur att du inte skulle längre än till Bjärred! :)


2009-02-06 @ 11:47:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen