lookalike

andré blev så inspirerad av sandrix idag när jag visade vad hon gjort, så han satte igång photoshop och gjorde en header till mig oxå- tyvärr fick jag inte vara med o välja exakt hur den skulle se ut så den kommer INTE upp som header men nedan kan ni njuta av bilden- för fin är den!:


det är så typiskt andré
lina: titta vad sandrix hjälpt mig med idag?
andré: SNYGG! men varför bad du inte mig göra en? vet du hur mkt jag jobbat i photoshop?

ja men hallå- hur skulle jag kunna veta det *suck karlar*


2009-02-07 @ 00:24:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

oj, va duktig han är!! Den kan du ju spara och eventuellt byta till sen när du haft den andra ett tag, det är ju kul att variera. Den du har nu är super fin, duktiga Sandra!!=)

Puss;)


2009-02-07 @ 09:50:46
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hmm vilket textsnitt? jag har samma ju? Ja fast jag är inte helt nöjd hehe, så gör väl om den i morgon eller nåt haha. Tar du tåget så får du säga till om vi ska hämta dig på stationen antingen i Lund eller Kävlinge!? puss puss


2009-02-07 @ 13:26:33
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen