jogga jogga bort din sura min .

den rubriken är fin- den har jag haft innan- den var t o m sparad! behändigt! idag joggade jag tills jag tröttnade rent psykiskt- inte fysiskt- hade nog kunnat fortsätta, typ som forrest gump! ibland har man det så- man blir inte trött- man kommer in i en jämn puls och bara trivs med att springa! så var det idag och jag älskade det! gjorde litta sit-ups efteråt o nu ska jag, kl 21.23 gå till affären o köpa mig ett gott bröd och äta lite kvällsfika!

21.50 på 5:an är det komedi med johan glans! glöm ej det =0)


här var jag iaf inte i ngn jämn puls
- sååå trött


här är jag litta mera glad


2009-02-09 @ 21:34:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen