in i ugnen . + update

så ja- utvilad o fixad- nu bär det av med tåg till bägaren o ellan! längtar ihjäl mig- ska nämligen få träffa deras tillökning i familjen! GAAAAAAAAH GE MIG =)


hann inte leta upp en bild med bara paret på så sebbe fick vara med o pryda bilden !


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
update:
hatar skånetrafiken
- bussen kom aldrig
sen 12 min står de på internet
jaha? då missar jag tåget ju!
skulle ju åka till sandrix först o allt
men men nu får jag sätta mig i bilen ändå
och det, är inte särskilt lockande när man redan kört 10mil idag
*gääääsp*


2009-02-07 @ 18:07:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Haha, ja visst lyckades jag fånga din skönhet! :) Och inte bara EN gång, utan hela FYRA gånger:D:D



Pusspuss


2009-02-08 @ 08:19:20
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen