Happy Valentine´s

mysig hjärtans dag- morgon att vakna upp till
1. ingen pojkvän i sängen
2. hantverkare kommer kl 9.00 (!!!!) och ska laga min tröskel
3. han blir inte klar- kommer tillbaka imorgon kl. 11

nåja jag kunde somna om efter han gått så ska inte klaga! andré har varit sjuk några dagar nu o kände sig mkt bättre idag så nu ska vi snart ses- jag ska bara blogga först =) sen har vi data-förbud tills imorgon =) hahahaha. liza somnade gott bredvid mig medan hantverkaren höll på för fullt . höj ljudet på er dator för bästa effekt ! se så sött hon drömmer- riktigt rycker i morrhåren *lilla gumman*


vi ska till burlöv center o hämta min tele som varit på lagning + inhandla ingredienser till kvällens fläskfilé-stackare . andré skulle googla ngt recept så får se vad det blir . skridskobanan stänger redan 14.30 så det får bli en annan dag !

öppnade mitt brevinkast o kolla så sött:








GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLA NÄRA O KÄRA!
- för en gångs skull blev jag bättre än liza =0)

nästa helg blir det lite inslag av det hära *längtar*


2009-02-14 @ 12:52:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Goooooooooooolleeeeeeeee

Puss på alla <3 dag min älskling!!!!

Hoppas ni får en mysdag!

Ha de jättebra!

Puss å kraaaaaaaaam


2009-02-14 @ 16:18:53

Postat av: Anonym


2009-02-14 @ 17:43:06

Postat av: Mia

Glad alla hjärtans dag hun! :)

Puss puss

ps. läste att slagthuset ska läggas ner. Så jäkla synd, fan det enda stället som är roligt att gå ut till! Många minnen man har där... :) ds.


2009-02-14 @ 17:45:51
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Daniel

Ekonomin kanske är stadigt svängande!?


2009-02-14 @ 18:17:11

Postat av: Malin

Ha ha, hur stor är chansen att vi har tagit typ likadana bilder??=).

va söt lilla Liza är!!=)

pussss


2009-02-15 @ 09:21:40
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen