cinnamonroll


friday , amanda & fridays gymnasievän josef .




dagen efter- VÄLKOMMEN TILL MIG =) pratat med friday 40 min o det var minsann en bra dagen efter medicin- lite makaroner o köttbullar nu sen så mår jag prima =) inte mått så bra innan i morse- blev rätt sent (eller tidigt) i morse *skratt*.

min bil vägrade starta igår så bev lite försenade till sandrix förfest men till slut fungerade den och där krängde vi godis, spelade singstar o hade allmänt trevliga diskussioner- djupa men trevliga . sedan bar det av till slagthuset där det alltid lyckas bli skoj . dansade i ett fram till kl 5 då det var dags för mc donalds . sedan gick (!!!) jag hem- inte bra, särskitlt inte efter min o lindas diskussion om allt farligt i malmö men som tur var gick det bra .

idag ska jag bara städa undan här hemma- sedan ikväll är jag o andré bjudna hem till malin o hennes jeppe o bara MYSA . sandrix, daniel, gollen o hennes ola kommer också vara där *myspys* ! jag ska ta med lite kanelbullar- får inte in ngt i frysen i dagens läge och det behövs plats nu när jag ska ut på praktik ... får laga mat på helgerna eftersom jag kommer komma hem så sent .

bilder kommer efter lunchen =) håll ut =)

kvällens outfit :-P
 

varföööör är ni såååå otroligt vackra?



min första singstar seger =)
jag var blå och jag vann!
vem vågar utmana mig nu va va va?










puss darling!
 
fiiina tjejer !


 
amanda o frida smälter in bra !


2009-02-21 @ 13:15:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen