bakmor in the mittle of the night .

vid 22.30 startade bull-baket o nu 00.27 är jag klar- muuums ! ska bli gott med en snäcka o ett glas milk innan sängen då sover man lite sådär extra gott !

imorgon kl 10.00 kommer hantverkare ... igen och fixar tröskeln som den andra tydligen (!) inte klarade av ! senare kommer några andra hantverkare o ska ta sig an rören som är fel lagda under diskbänken! spännande dag jag har framför mig?

nåja ni lär får höra mer om det imorgon ! sussa gott där ute!









nu ska jag hugga in :-)


2009-02-18 @ 00:41:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ooohh vad fina dom blev! Ser jättegoda ut!! Puss


2009-02-18 @ 09:08:27
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Emelie

Jaahaa mmm blir ju inte alls sugen!!! När blir man bjuden på dessa snyggingarna? Kan till och med lukta dom härifrån skolan :) thihi


2009-02-18 @ 14:49:50

Postat av: Lina B

Som det matvrak jag är hoppas jag VERKLIGEN du tar med lite smaskiga bullar till skolan på torsdag!!


2009-02-18 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen