a life without friends .

vad hade jag gjort utan mina underbara vänner & familj?

lycka till sms , telefonsamtal & middag (känn dig träffad hihi) ! ni är helt otroliga . TACK! utan er hade jag aldrig klarat denna dagen . ni gjorde mig lugn . igår kväll skrev sandrix till mig "ring mig när din praktik är slut för dagen så pratar vi om allt"- det fick mig att se framåt och vilja berätta goda nyheter för sandra . frida stod en lång stund med mig igår kväll och bara lyssnade på mitt nervösa snack .gollen skickade ett sista peppande sms innan jag skulle börja i morse med att säga att allt kommer gå bra . mamma hade pepp-talk med mig hela vägen till skolan . pappa frågade hur det hade gått idag . och mitt hjärta har skickat sms under dagen och bara önskat mig all lycka . o så här kan jag fortsätta för så fortsatte det hela dagen . från 7-16.30 .

utan er hade det inte gått . men med 4 timmars sömn inatt och magknip i morse gick det GALANT . visst var det jobbigt- jag sattes i svåra sitautioner och gjorde fel vissa gånger men det är väl det praktik är till för ? att man ska kunna göra fel- och lära sig av dem . gör man allting perfekt är det väl inte lönt man är där ?

jag har iaf haft ett leende på läpparna hela dagen för att jag har de finaste vännerna, sötaste pojken och älskade familj ngn kan ha . så det så ! och : MIN PRAKTIK ÄR SUPERKUL! barnen jag jobbar med är blyga och vissa förstår inte svenska så bra men jag älskar utmaningar så detta ska jag klara av ! :)

när jag åkte hem från k-stad så pratade jag med telesamtalet sandrix lovat mig och då blev jag inbjuden på mat- korvstroganoff och en maaaasssa prat- det behövde jag ! hur gott är inte det efter en sådan här dag ? tack vännen- guld värt ! så fin hon är i håret med- tur jag ska till min den 5e mars- riiiktigt sugen blev man så snygg (mer snygg än vanligt hehe) hon blev !

nu ska jag sova- kolappsar strax åkte hemifrån 5.30 och kom hem nu 21.30 efter träningen (mental dock) . . .


en dusch och sen säger jag god natt !
tack för att ni är NI .
visst kan jag vara sentimental
men detta var jobbigt och nervöst för mig .
en milstolpe i mitt liv helt enkelt .


2009-02-23 @ 21:44:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Naaw du e för söt gumman! :) Var jag verkligen snyggare än vanligt!? :D lycklig haha. När jag har ett eget hem ska jag bjuda hem dig på mat mycket oftare! ;) Lycka till i morgon med andra praktikdagen. Puss på dig sötnöt


2009-02-23 @ 21:59:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Grattis, va kul att det gick så bra!!=) Förstår att det var nervöst innan, så är det ju alltid när man ska göra något nytt. Gjorde du något speciellt kul i dag på praktiken??

Puss puss på dig, duktiga Lina=)


2009-02-24 @ 18:37:15
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Malin

Låter verkligen som du brinner för det, härligt att höra!!=)

Det är bara bra med dig, är bara lite sliten när jag måste jobba så mycket, men men det är bara att bita ihopa. Jag är ju så himla glad att jag jobbar med något jag tycker är kul, måste tänka så!!=)

Puss


2009-02-24 @ 20:44:31
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen