11

idag har jag haft en mysdag med min brorsdotter som har varit lika fantastisk som alltid =) här kommer smakprov:













vi har myst hos farmor o farfar- busat med gollen- överraskat sandra på jobb och brottats i farmor o farfars säng . hon är en riktig tuffing! :-)

ikväll har jag tränat i regnet- sååå kallt men skoj och skönt nu efteråt! ikväll ska jag bara sitta i min soffa med min bättre hälft och bara ta det lugnt- imorgon ska det komma arbetsgubbar hit och fixa min dörr, toalett o vask. besiktningsfel som upptäckts! sedan ska a och jag ha vår vanliga mys-fredag hemma hos hans föräldrar- sedan jobb på lördag!

that´s it! sleep tigthy!


2009-02-05 @ 23:40:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen