tisdag betyder klinik-dag .


hej hopp!

idag har varit en tuff dag, en tuff dag trots det varit en lugn dag . jag hade inga patienter alls och inget pappersarbete så jag har lekt tandtekniker och gjort en "bett"skena till mig själv och så har linda satt fast ett tandsmycke på mig! tack gumman- du gjorde ett jättebra jobb!!! men dagen har gått så sakta när jag inte haft mycket att göra så jag har varit helt trött och resan hem i snöoväder gjorde inte det bättre! nu ska jag iaf ta en välförtjänt dusch och imorgon kommer bli underbart! min absolut finaste och bästaste barndomsvän har kommit hem från sydafrika! först ska jag handla lite julklappar till min andra fina anhöriga!


2009-12-15 @ 19:49:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Wow vad duktig du är som gjort en sån tjusig bettskena,tandsmycket satt ju som en smäck där på 2:an!! Undra vem som inspirerat dej att sätta den där hahaha....;)


2009-12-16 @ 12:53:00

Postat av: Sandrix

Coolt att du gjorde en bettskena till dig själv! Och blev jättefint med tandsmycket! :D puss


2009-12-16 @ 13:51:01
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen